Infantil, primària i secundària
Activitats amb continguts específics sobre animació, programació, videojocs, tinkering, electrònica i/o robòtica.
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.
És educació STEAM (Science, Technology, Engineering, Art + Design and Math) però posant èmfasi a la A d’Art i Disseny.
A les escoles, dintre de l’horari lectiu oferim tallers on els alumnes s’introdueixen en l’apassionant món de la tecnologia a través de la programació amb Scratch, la creació d’artilugis electrònics o la programació de missions amb robots.
Nosaltres portem tot el material necessari per a portar a terme l’activitat (ordinadors, robots, etc…)
Oferim activitats de fins a 4 hores de durada al teu centre o escola per a totes les edats i nivells.
Són tallers molt pràctics, dinàmics i dirigits pas a pas. Els i les alumnes treballen per parelles.
Programem un terrari per a la nostra mascota virtual i fem servir el termòmetre de la placa m-core per mesurar constantment la temperatura. El terrari anirà canviant de color en funció de la temperatura detectada. El nostre objectiu serà intentar
Ens convertim en enginyers i dissenyem els nostres propis vehicles del futur fent servir formes geomètriques. A continuació, afegim llums de veritat al nostre disseny gràcies a uns leds, una bateria i la plastilina conductiva.
En aquesta activitat programem un videojoc tipus shoot ’em up com els clàssics d’arcade “Space Invaders”, “1942” o “R-Type”. Aprendrem a moure la nau (o personatge) per tota la pantalla, a “spawnear” enemics, agafarem bonus i power-ups, mostrarem marcadors de
En aquesta activitat programem un clàssic de les recreatives: la màquina de Whac-A-Mole. El Whac-A-Mole és un popular joc d’arcade inventat al Japó el 1975. Consisteix en una superfície amb cinc forats i un mall. Quan el joc comença, uns
Contacta'ns